Πολιτική Cookies

Πολιτική Cookies

Τι είναι τα cookies;


Τα cookies είναι μικρά αρχεία, τα οποία αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) του χρήστη όταν επισκέπτεται έναν ιστότοπο. Σε καμία περίπτωση τα cookies δεν συλλέγουν προσωπικά σας στοιχεία, και δεν παρέχουν πρόσβαση στα έγγραφα – αρχεία της συσκευής σας.
Τα cookies μας βοηθούν να βλέπουμε την απόδοση και την επισκεψιμότητα της σελίδας, βελτιώνοντας την παρουσίαση του περιεχομένου ανάλογα με τις προτιμήσεις των επισκεπτών μας. Εάν διαγράψετε/ διαχειριστείτε /απορρίψετε κάποια ή όλα τα cookies ενδέχεται να επηρεαστεί η απόδοση και η λειτουργικότητα της ιστοσελίδα μας.

Cookies που χρησιμοποιούμε στην ιστοσελίδα μας είναι:

  • Απολύτως απαραίτητα cookies συμβάλουν στη σωστή και ομαλή λειτουργία της ιστοσελίδας, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list.
  • Cookies προτιμήσεων επιτρέπουν στην ιστοσελίδα να απομνημονεύει τις επιλογές του χρήστη ,π.χ. όνομα χρήστη, περιοχή, γλώσσα και να προσφέρει υπηρεσίες εφόσον ζητηθούν από τους επισκέπτες, όπως προβολή βίντεο ή πρόσβαση στα social media.
  • Cookies στατικά μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας.
  • Cookies προώθησης χρησιμοποιούνται για αποστολή στενευμένων διαφημίσεων/ καμπανιών.

Πως μπορώ να διαχειριστώ ή να διαγράψω τα cookies;
Μπορείτε να διαχειρίζεστε/διαγράφετε cookies όποτε θέλετε. Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ: aboutcookies.org.

Η εταιρία μας με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει έχει ενσωματώσει στον παρόντα δικτυακό τόπο το εργαλείο BestPrice 360 Analytics, στο πλαίσιο εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και στοιχείων απόδοσης από τη συμμετοχή του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην αντίστοιχη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών προϊόντων www.bestprice.gr, στην οποία συμμετέχει. Το BestPrice Analytics 360 επιτρέπει τη διαβίβαση στο BestPrice.gr αποκλειστικά ανώνυμων δεδομένων, σχετικά με την κίνηση των χρηστών στον παρόντα δικτυακό τόπο (επίσκεψη ή παραγγελία και αγορά προϊόντων) για την εξαγωγή των αντίστοιχων στατιστικών αποτελεσμάτων και για τη βελτίωση των ενεργειών marketing.

Μετάβαση στο περιεχόμενο